بانک

آموزش تبدیل شماره شبا بانک ملی

استفاده از شماره شبا یکی از راه‌های انتقال وجه می‌باشد که جایگزین بسیار مناسبی برای کارت به کارت کردن می‎‌باشد. محدودیت‌های انتقال وجه از طریق کارت به کارت از جمله وجود سقف 3 میلیون تومانی برای انتقال وجه در روش‌های انتقال وجه با استفاده از شماره شبا وجود ندارد. درنتیجه بسیاری از افراد، شرکت‌ها و همچنین سرویس‌های آنلاین از شماره شبا کارکنان و مشتریان خود جهت انتقال وجه به آن‌ها استفاده می‌نمایند.

آموزش دریافت شماره شبا بانک ملی

گرفتن شماره شبا بانک ملی برای تمامی دارندگان حساب بانک ملی امری واجب می‌باشد و بهتر است تا شماره شبا حساب‌های بانک ملی خود را داشته باشید. برای دریافت شماره شبا بانک ملی لازم نیست تا به بانک یا خودپرداز مراجعه کنید. شما می‌توانید به سادگی از طریق یکی از راه‌های زیر اقدام به گرفتن شماره شبا بانک ملی خود نمایید.

1 – دریافت شماره شبا از طریق مراجعه به وبسایت رسمی بانک ملی

یکی از راه‌های گرفتن شماره شبا بانک ملی، مراجعه به وبسایت رسمی بانک ملی می‌باشد. شما می‌توانید از طریق مراجعه به بانک ملی و با در دست داشتن شماره حساب و یا شماره کارت خود، شماره شبا حساب بانکی خود را دریافت نمایید. برای این کار می‌توانید از راهنمای زیر استفاده نمایید.

به وبسایت رسمی بانک ملی به آدرس bmi.ir مراجعه کرده و صفحه را به پایین اسکرول کنید. سپس طبق شکل زیر بر روی گزینه دریافت شناسه شبا کلیک نمایید.

چگوه شماره شبا ملی را بگیریم + آموزش گرفتن شماره شبا بانک ملی
وارد صفحه اصلی بانک ملی شده و روی گزینه دریافت شناسه شبا در قسمت خدما بانکی کلیک کنید.

گرفتن شماره شبا بانک ملی با شماره حساب:

حال شماره حساب خود را در کادر شماره حساب وارد کرده و بر روی گزینه دریافت شناسه شبا کلیک نمایید تا شماره شبا شما نمایش داده شود.

چگوه شماره شبا ملی را بگیریم + آموزش گرفتن شماره شبا بانک ملی
شماره حساب خود را در کادر شماره حساب وارد کرده و روی گزینه دریافت شناسه شبا کلیک کنید.

گرفتن شماره شبا بانک ملی با شماره کارت:

برای دریافت شماره شبا با شماره کارت نیز کافیست تا در صفحه بالا بر روی گزینه تبدیل شماره کارت بانک ملی به شبا کلیک کنید. سپس در صفحه باز شده، شماره کارت خود را در کادر شماره کارت وارد کرده و سپس کد امنیتی نشان داده شده در بخش کد امنیتی را در کادر بعدی وارد کنید. در آخر نیز بر روی گزینه دریافت شناسه شبا کلیک کنید.

چگوه شماره شبا ملی را بگیریم + آموزش گرفتن شماره شبا بانک ملی
شماره کارت خود را در کادر شماره کارت وارد کرده و پس از پر کردن کادر کد امنیتی، روی گزینه دریافت شناسه شبا کلیک کنید.

2 – پیدا کردن شماره شبا بانک ملی از روی کارت بانکی

ساده‌ترین و بی‌دردسرترین راه برای پیدا کردن شماره شبا بانک ملی، خواندن آن از روی کارت‌ بانک ملی می‌باشد. بطور معمول شماره شبا بر روی کارت‌های بانک ملی درج شده‌ است تا کاربران بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. پس کارت بانک ملی خود را برداشته و شماره‌ای که به عبارت IR شروع می‌شود را یادداشت نمایید، این شماره همان شماره شبا بانک ملی شما می‌باشد.

چگوه شماره شبا ملی را بگیریم + آموزش گرفتن شماره شبا بانک ملی

گرچه ممکن است شماره شبا بانک ملی بر روی برخی از کارت‌ها موجود نبوده و یا بخشی از آن مخدوش شده باشد. در این صورت می‌توانید از راه‌های زیر جهت گرفتن شماره شبا بانک ملی خود استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *