بانک

آموزش دریافت شماره شبا بانک ملت

محدودیت در ارسال وجه با استفاده از کارت به کارت و کارمزدهای آن سبب شده تا خیلی از افراد و سایت‌های اینترنتی برای ارسال وجه از شماره شبا استفاده نمایند. در واقع شماره شبا این امکان را برای کاربران ایجاد می‌کند که با محدودیت‌های کمتری نسبت به کارت به کارت، اقدام به ارسال وجه نمایند. شما می‌توانید از شماره شبا برای انتقال وجه به صورت پایا و ساتنا استفاده کرده و پول را به حساب مقصد مورد نظر خود انتقال دهید.

آموزش دیافت شماره شبا بانک ملت

کاربران بانک ملت می‌توانند با استفاده از روش‌های زیر به سادگی و بدون نیاز به مراجعه به بانک‌ها و خودپرداز، شماره شبا حساب‌‌های خود را دریافت نمایند.

1 – گرفتن شماره شبا بانک ملت با مراجعه به وبسایت رسمی بانک ملت:

شما می‌توانید از طریق مراجعه به وبسایت بانک ملت و با در دست داشتن شماره حساب خود، شماره شبا ملت خود را بیابید. جهت استفاده از سایت بانک ملت جهت گرفتن شماره شبا بانک ملت کافیست تا مراحل زیر را طی نمایید.

مرحله اول: وارد وبسایت بانک ملت به نشانی bankmellat.ir شده و صفحه را به پایین اسکرول کنید. سپس همانند تصویر زیر بر روی گزینه شناسه حساب بانکی (شبا) کلیک نمایید.

چگونه شماره شبا ملت را بگیریم + آموزش گرفتن شماره شبا بانک ملت
وارد صفحه اصلی بانک ملت شده و روی گزینه شماره حساب بانکی (شبا) کلیک کنید.

مرحله دوم: در صفحه باز شده نیز کافیست تا بر روی گزینه دریافت شماره شبا کلیک نمایید.

چگونه شماره شبا ملت را بگیریم + آموزش گرفتن شماره شبا بانک ملت
بر روی گزینه دریافت شماره شبا کلیک نمایید.

مرحله سوم: حال در این صفحه شماره حساب بانک ملت خود را در کادر شماره حساب متمرکز وارد کرده و سپس کد امنیتی نشان‌ داده شده در بخش عبارت امنیتی را در کادر عبارت امنیتی وارد نمایید. در آخر نیز روی گزینه ادامه کلیک کنید تا شماره شبا بانک ملت برای شما نمایش داده شود.

چگونه شماره شبا ملت را بگیریم + آموزش گرفتن شماره شبا بانک ملت
شماره حساب خود را در کادر شماره حساب متمرکز وارد کرده و کد امنیتی درون تصویر را در کادر عبارت امنیتی قرار دهید. سپس روی ادامه کلیک کنید.

2 – پیدا کردن شماره شبا ملت از روی کارت بانکی:

شماره شبا بر روی تمامی کارت‌های بانکی بانک ملت درج شده است. درنتیجه برای دریافت شماره شبا بانک ملت کافیست تا کارت بانکی خود را برداشته و شماره شبا خود را از روی آن بخوانید. دقت داشته باشید که شماره شبا با پسوند IR شروع می‌شود. هرچند ممکن است بخشی از شماره شبا درج شده بر روی کارت بانک ملت شما مخدوش شده باشد. در این صورت می‌توانید از روش بعدی جهت گرفتن شماره شبا بانک ملت خود استفاده نمایید.

چگونه شماره شبا ملت را بگیریم + آموزش گرفتن شماره شبا بانک ملت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *