بانک

چگونه شماره شبا سپه را بگیریم + آموزش گرفتن شماره شبا بانک سپه

عده زیادی از افراد در دریافت شماره شبا خود مشکل دارند. شماره شبا یا IBAN یک شماره یکتا می‌باشد که برای استفاده از سرویس‌های انتقال وجه پایا و ساتنا کاربرد دارد. همچنین انتقال وجه با استفاده از شماره شبا نسبت به کارت به کارت دارای مزایای بالقوه‌ای چون سقف بسیار بالاتر نسبت به کارت به کارت در انتقال وجه می‌باشد. درنتیجه هر شخصی نیازمند داشتن شماره شبا حساب‌های بانکی خود می‌باشد. در این مقاله از چگونه به آموزش گرفتن شماره شبا بانک سپه خواهیم پرداخت. اگر در بانک سپه حساب دارید و شماره شبا خود را دریافت نکرده‌اید، این مقاله برای شما نوشته شده است.

آموزش دریافت شماره شبا بانک سپه

برای تبدیل دریافت شماره شبا بانک سپه نیازی به مراجعه با بانک نیست، بلکه شما می‌توانید به سادگی شماره شبا خود را پیدا کنید. برای تبدیل شماره شبا بانک سپه می‌توانید از روش‌های زیر استفاده نمایید.

1 – گرفتن شماره شبا بانک سپه با مراجعه به وبسایت رسمی بانک سپه:

یکی دیگر از راه‌های پیدا کردن شماره شبا بانک سپه، مراجعه به وبسایت بانک سپه می‌باشد. دارندگان حساب بانک سپه می‌توانند از طریق وبسایت بانک سپه و وارد کردن شماره حساب خود در بخش استعلام شبا، شماره شبا خود را بیابند. کافیست تا از راهنمای زیر برای پیدا کردن شماره شبا بانک سپه خود استفاده کنید.

مرحله اول: وارد وبسایت رسمی بانک سپه به نشانی banksepah.ir شده و به قسمت پاورقی سایت مراجعه کنید. سپس مطابق با شکل زیر بر روی گزینه شناسه حساب بانکی ایران (شبا) کلیک کنید.

چگونه شماره شبا سپه را بگیریم + آموزش گرفتن شماره شبا بانک سپه
وارد صفحه اصلی وبسایت بانک سپه شده و بر روی گزینه شناسه حساب بانکی ایران (شبا) کلیک کنید.

مرحله دوم: در صفحه باز شده بر روی بانک سپه کلیک کنید.

چگونه شماره شبا سپه را بگیریم + آموزش گرفتن شماره شبا بانک سپه
بر روی بانک سپه در پایین صفحه کلیک کنید.

مرحله سوم: حال شماره حساب خود در کادر شماره حساب وارد کرده و کد امنیتی داخل شکل در کادر دوم قرار دهید. سپس بر روی گزینه جستجو کلیک کنید تا شماره شبا شما نمایش داده شود.

چگونه شماره شبا سپه را بگیریم + آموزش گرفتن شماره شبا بانک سپه
شماره حساب خود را وارد کادر اول کرده و سپس کد امنیتی تصویر را در کادر پایین آن وارد کنید. در آخر نیز روی جستجو کلیک کنید.

2 – پیدا کردن شماره شبا بانک سپه از روی کارت بانکی:

ساده‌ترین راه برای پیدا کردن شماره شبا بانک سپه، قرائت آن از روی کارت‌های بانک سپه می‌باشد. شماره شبا شامل عبارت IR و 24 عدد به دنبال آن می‌باشد. هرچند ممکن است شماره شبا شما بر روی کارت بانکی‌تان درج نشده باشد و یا بخشی از آن مخدوش شده باشد. در این صورت می‌توانید از روش زیر جهت گرفتن شماره شبا بانک سپه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *